Beoordelingen van Doner & Snacks Max Oud Beijerland

Recente recensies

4.0
Petra
16 februari 2024

Pita smaakte goed maar miste de aankleding zoals sla tomaat en komkommer want 5 euro is best een duur broodje met alleen kaas en salami

Reedijk
18 januari 2024
Claudia Molenaar
1 januari 2024

Het eten was redelijk ook snel bezorgd beetje jammer dat de knoflooksaus vergeten was werd wel na bezorgd ook best snel maar je begrijpt wel dat toen me gerechten niet echt warm meer waren

Ragulan rasiah
3 december 2023

Was gewoon prima hoor

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J
25 november 2023

Heb een pizza shoarma besteld, shoarma smaakte niet lekker. Was net of het uit de diepvries kwam. Bezorgen duurde meer dan een uur, erg lang voor 1 pizza

Cƶker
19 november 2023
Wsb
18 november 2023

Tot nu toe altijd heerlijk gegeten echte lams vlees dat zie je niet veel meer bij vele shoarma zaken

Wes
14 november 2023

Heb lekker gegeten maar bestelling was niet compleet

Hoogwerf
14 november 2023

Het bestelde eten was aan de koude kant.

Lisa
9 november 2023

Bezorging duurde iets langer vanwege de drukte. Maar dit werd heel erg netjes opgelost. Het eten kwam warm aan en een aardige bezorger. Zou hier weer bestellen :)

Jk
13 oktober 2023
Visser
29 september 2023

Snelle service

W.S.B.
8 september 2023

Het eten is altijd erg goed. Verbeterpunt miss iets sneller bezorgen vaak duurt de bestelling levering 1uur of langer.verder top zaak

Reedijk
7 september 2023
Quentin
26 augustus 2023

Aso gedrag van de chauffeur.Niet normaal om met gierende banden weg te rijden en zeker niet in een woonwijk!!

Visser
18 augustus 2023

Op de site aangegeven dat ik een gratis blikje kreeg vergeet hij hem in de tas te doen.

gvanruiven
6 augustus 2023
Oerm
24 juli 2023

Voor het eerst besteld. Kwaliteit zeer goeden zeer snelle bezorging. Klein verbeterpuntje misschien, standaard knoflooksaus bij pizza shoarma speciaal meeleveren. Ik had niet door, dat dit apart meebesteld moest gaan worden, omdat bij de concurrenten dit standaard wordt meegeleverd. Voor mij persoonlijk had wat minder kaas op de pizza aanwezig mogen zijn. De pizza was door het gebruik van een grote hoeveelheid kaas, behoorlijk machtig en heb ik, om die reden de halve pizza niet op kunnen eten, omdat ik vol zat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

emnobo
20 juli 2023

het was weer erg lekker.. 1 tip > leg de bitterballen bovenop de bestelling

Theo
6 juli 2023

Prima pizza en vriendelijke bezorger

Sharon
8 juni 2023

Was weer heerlijk. Veel voor weinig geld! šŸ™šŸ»

Marius Diphooren
3 juni 2023

Voor de eerste keer besteld. Geen moment spijt. Alle drie heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

M
11 mei 2023

Snel geleverd en heerlijk gegeten. Goed gevulde pizza calzone, met verse ingrediƫnten. Top!

Dennis
10 mei 2023

Shoarma was lekker, patat wat minder.

Chauthi
23 april 2023

Doordat ik per ongeluk mij telefoon nummer fout hebt ingetoetst, maar wel mijn mail adres heb ingevuld, bleef me bestelling lang op zich wachten, ik besloot zelf te bellen. Meneer gaf aan dat ze mij probeerde te bellen, maar doordat er 2 cijfers waren omgedraaid konden ze mijn niet bereiken. Dat snap ik! Maar dan wordt mij wordt gevraagd om een mailadres in te vullen, dan zou je mij ook kunnen mailen om contact met jullie om te nemen. Vervolgens weet meneer mij te vertellen dat dit niet geldt voor het online bezorging. Daar heb ik geen boodschap aan. En ik heb geen eten en ik ben op dat moment me geld kwijt, deze krijg ik dan wel binnen 3 dagen terug gestort. Maar er komt geen oplossing van de eethuis zelf. Ik krijg te horen dat dit iets te maken heeft met het systeem, wat zeker zo kan zijn, maar dit is wel een hele makkelijke en onvriendelijk manier om een klant zo af te wimpelen. Jammer dit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chevanna
22 april 2023

Wat bestselling??? Ik heb niks gekregen, geld kwijt, jullie zouden geen sterren krijgen.

Quentin Verbree
17 april 2023

Zit nog steeds op mijn gratis drankje te wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gerard
15 april 2023

Bezorging in Heinenoord helemaal top. Heerlijk gegeten, een aanrader.

Arjan
11 april 2023

Erg lekkere Turkse pizza, maar ook de gewone pizza was waanzinnig lekker, lekkere bodem ook! Heerlijk malse shoarmavlees, wij zijn erg blij met Donermax

Gerard
8 april 2023

Goede service. Heerlijk gegeten!

Sabrina Genegel
2 april 2023

Had een coco cola besteld, kreeg cola zero. Zou er ook een gratis drankje bij krijgen die ik er niet bij kreeg.

Wilhelm
1 april 2023

Super weer. Onderweg naar huis bestelling geplaatst en opgehaald. Wordt klaargemaakt op het moment dat je binnen komt waardoor het nog lekker warm is.

Sophie
31 maart 2023

Bij de opmerkingen had ik gevraagd geen rauwe uien in de 3 bestelde artikelen te doen. Helaas kwam hij daar te laat achter en zat het er wel in. Verder zat er weinig donner in. Jammerā€¦

Gerard
30 maart 2023

Keurig bezorgd, en op tijd. Heerlijk gegeten.

Jerry
20 maart 2023

Ham op pita gezond... geen gratis drankje wel via website besteld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert
11 maart 2023

We hadden een broodje kip dƶnne. Heerlijk vers broodje met knapperige groenten en heerlijke kip!!

willeke
2 maart 2023

na 2 uur je eten pas thuis krijgen dit was de eerste en tevens de laatste keer dat ik hier besteld heb

Janet Siegers
19 februari 2023

We vinden de turkse pizza lam echt lekker alleen jammer dat ze wat lauw bezorgd eorden!

Jimmy
18 februari 2023

Top voor late kapsalon

van Dijk
23 januari 2023

Het duurde allemaal erg lang. Kwart over 5 besteld en na half 7 kwam het eten pas. Daar kwam nog bij dat er geen drinken bij was geleverd en de opmerkingen niet waren gelezen. Na telefonisch contact werd het in orde gemaakt. Ruim een uur later kwam de nalevering en alsnog een blikje drinken te weinig. Erg teleurgesteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pietke
14 januari 2023

Perfect dat ze bellen voor bezorging !

Ragulan
25 december 2022

Was prima eten en prima service voor redelijk prijs alleen jammer dat je niet meer kan kiezen tussen patat of rijst bij je kapsalon wat voorheen wel kon dat is gewoon kwestie van persoonlijke smaak maar voor de rest prima hoor.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten
20 december 2022

20 minuten te laat bezorgd

Mieke
12 december 2022

Helaas was de durum kalfskebab koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.W
30 november 2022

Prima zaak.

J.w
27 november 2022

Prima zaak.

Ramona Bucatariu
26 november 2022

Very tasty, warm food and exactly how we wished to be prepared. Thank you!

Reedijk
25 november 2022

Was goed te eten We miste alleen ons gratis drankje

Ramona Bucatariu
10 november 2022
Ramona Bucatariu
6 november 2022
Ramona Bucatariu
24 oktober 2022
Wendy
24 oktober 2022

Het de kapsalon en de pizza waren erg lekker. De bestelling werd op tijd bezorgd door een vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

CI
9 oktober 2022

Beste kapsalon van OBL.

Ramona Bucatariu
8 oktober 2022
Ramona Bucatariu
18 september 2022
Hans
18 september 2022

Kapsalon bijna geen shoarma

Reactie van Doner & Snacks Max

Volgende keer gaan we de best doen voor u onze excuses

jauqueline koorn
11 september 2022

Eten was heerlijk, niet vet, kapsalon goed beoordeeld , bezorging was erg vriendelijk en vol respect. Ga hier zeker vaker bestellen of halen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Doner & Snacks Max

Bedankt dat is goed om te horen

Arie
2 september 2022

Eten was koud!!Te laat bezorgd! en stond niet op aangeven bezorg plaats

Reactie van Doner & Snacks Max

Onze excuses over wat is geburt maar als het druk is dan soms komt de bestling laat

Anoniem
6 augustus 2022
Leendert
23 juli 2022

17:35 eten besteld en pas om 19:30 werd er bezorgd i.p.v. 18:35 wat er stond via de mail.

Bianca de Bie
23 juli 2022

de pizza calzone is hier echt de lekkerste die wij ooit gegeten hebben!! niet vol met vocht. perfect gevuld en heel erg goed van smaak. de bodem ook perfect. ik bestel m nooit meer ergens anders. bezorgers zijn ook heel vriendelijk en volgens aangegeven tijd voor de deur.

Job Hagestein
20 juli 2022

Goed

R. Vrolijk
30 juni 2022

Het vlees was oke alleen was het koud.

Nelie de Jong
18 juni 2022

Het duurde lang voordat het bezorgd werd. Ik kreeg een mailtje dat het onderweg was, maar dat duurde nog wel n poos voordat uiteindelijk de bel ging. De patat onderin was taai/droog. De bezorger was vriendelijk.

Putkamer
23 mei 2022

Het zou sneller geleverd mogen worden, maar het was heel erg lekker!

Martin
22 mei 2022

50 minuten levertijd aangegeven. Uiteindelijk na 1.1/2uur bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MW
16 april 2022
K vd k
1 april 2022
Reedijk
18 maart 2022
Ruud
12 februari 2022

Kwam op de aangegeven tijd en heerlijk gegeten.

Wilhelm van Dienst
7 februari 2022

Het eten is super en het personeel vriendelijk . Gaan we zeker vaker bestellen.

Jaap
6 februari 2022

Eten koud plus niet van hoge kwaliteit kan veel beter en lekkerder

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith
26 januari 2022

We hadden een large kapsalon, broodje crispy chicken en lams shoarma. Was erg lekker, niet klef, verse sla en goede kwaliteit vlees. Ik zou dit absoluut aanraden.

Ineke
1 januari 2021
Lia den Boer
31 december 2021

Het eten was goed maar koud . Dat was jammer

Gerda Stok
30 december 2021

Was niet zo warm deze keer

Max
18 oktober 2021

Beste doner van max

Rens
17 oktober 2021

Intimidatie door personeel, zelfs opstootjes:( dit nooit meer

Tijs
17 oktober 2021

Graftent

Barbera Reedijk
23 september 2021
Rob
23 september 2021